Bankinter estrena nova casa a Terrassa. L’entitat bancària, que compta amb més de 40 anys de trajectòria a la ciutat, ha canviat la ubicació de la seva oficina del centre, traslladant-se de la plaça d’Anselm Clavé fins al carrer Vinyals, molt a prop del portal de Sant Roc. El disseny del nou equipament és obra del prestigiós estudi d’arquitectura de Rafael Moneo. Es tracta d’un edifici emblemàtic de 3 plantes i uns 700 metres quadrats on l’entitat financera podrà agrupar-hi tots els seus serveis.
Entrant en un dels temes d’actualitat, el director de la xarxa d’oficines de la zona Catalunya Sud, Agustí Solé, diu que entén la preocupació de la gent gran i explica que la línia de Bankinter és la de seguir atenent de manera especial aquest col·lectiu.
Bankinter es troba entre els sis bancs espanyols amb més volum d’actius. Actualment disposa d’una xarxa de 360 oficines repartides per tot l’Estat, entre les quals n’hi ha dues a Terrassa. En aquesta nova seu del centre hi treballaran unes 20 persones.