Baraka proposa un joc virtual per mantenir la il·lusió per viatjar

Davant la incertesa en el futur que provoca l’actual situació de confinament a tot el món, les agències de viatges es reinventen per oferir nous serveis alternatius als viatges tradicionals. És el cas de Baraka Club de Viatges que impulsa dues iniciatives culturals i virtuals per “mantenir la il•lusió de les persones per descubrir nous llocs i viure,ls en primera persona”, segons afirma el seu Conseller Delegat, Oscar Herencia.

D’una banda i a través de la seva página web, l’agència proposa un joc per donar la volta al món en quatre temporades, de 6 i 7 capítols cada una. “L’aventura de Baraka sense sortir de casa” proposa una sèrie de reptes del tipus preguntes i respostes que ens portarà a viatjar per diferents països. El joc permet demostrar el coneixement sobre la cultura de diferents indrets però també posa a prova als viatgers més coneixedors.

Es tracta de recórrer un circuït i acumular el màxim nombre de punts per aconseguir una estada de sis dies en una casa rural de la Toscana. També hi ha d’altres interessants premis pels finalistes del joc. D’altra banda a la web també hi ha una sèrie de videos temàtics a càrrec dels experts culturals de l’agència. Amb el hastag #culturaacasa, el Baraka Club proposa aprofundir en diverses temàtiques culturals a través dels seus especialistes marca de la casa.

“L’aventura de Baraka sense sortir de casa” és un projecte desenvolupat per una plataforma de signatura catalana. Setmanalment es publicaran nous capítols i temporades que incorporaran nous reptes i sorpreses per mantenir en els usuairs la il•lusió i el plaer per viatjar.