Bebés Llorones, de la terrassenca IMC Toys, es veuran a Netflix

L’èxit de Bebés Llorones, les nines creades per l’empresa terrassenca IMC Toys, ha sobrepassat el terreny estricte de les joguines i ha arribat també a l’audiovisual. Fa quatre anys van fer el salt a l’animació gràcies a una sèrie que es difonia a través del seu propi canal de Youtube. En aquest temps ja acumulen milions de visualitzacions. Aquesta bona audiència ha portat a IMC Toys a signar un contracte amb Netflix per difondre, per aquesta plataforma, la sèrie animada durant els proper tres anys. L’acord, però, no és en exclusiva i Bebés Llorones seguirà emetent-se per Youtube.

IMC Toys és present a més de 60 països a través de les seves filials i distribuïdores i ha aconseguit obrir-se a mercats com els del Regne Unit, França, Alemanya, Estats Units i Hong Kong. Actualment les exportacions signifiquen el 77% del total de la companyia. El 2021 va facturar 150 milions d’euros.

Tot i obrir noves portes en el sector audiovisual els principals productes de IMC Toys segueixen sent les joguines com Bebés Llorones, Mickey y los superpilotos i Club Petz, entre d’altres.