Comerç Cecot orienta els seus associats en la transformació digital de les seves botigues

Amb l’objectiu d’impulsar i fomentar el dinamisme del sector, Comerç Cecot ha organitzat en els darrers quatre mesos unes jornades de formació per avançar en la transformació digital de les botigues. El cicle #Retail Trends ha treballat aspectes com la tecnologia, la tipologia de client, la fidelització i la presència a la xarxa. Aquest dimarts se n’ha fet la clausura. Des de la patronal, consideren vital entrar en el món de la digitalització perquè el ventall de possibilitats és molt ampli.

Davant de les opcions que ofereix la venda per internet o la presència a les xarxes socials, les ponents han destacat la importància de la interacció amb els clients, de reflexionar sobre el model de negoci que es vol i d’informar-se sobre les eines al nostre abast.

Segons Morales, tothom està preparat i és qüestió més d’actitud i de voluntat perquè d’eines n’hi ha moltes i estan al nostre abast. Per això, recomana als comerciants que facin un replantejament per millorar l’experiència a la botiga amb més serveis per diferenciar-se de la competència.