Dilluns, 15 de juny, l’Oficina d’Atenció Ciutadana del Districte 3 torna a obrir al públic

El proper dilluns l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) del Districte 3, ubicada al barri de Can Palet, reprendrà la seva activitat d’atenció presencial, incorporant-se a la resta d’oficines que ja ofereixen aquest servei des del passat 25 de maig (la de plaça Didó i les dels Districtes 2, 5, 6 i 7).

L’horari d’atenció al públic serà el mateix que el de les OACs dels districtes 2, 5, 6 i  7, és a dir, de dilluns a divendres, de 9 a 14.30h. L’OAC de Plaça Didó atén de 8.30 a 14.30h de dilluns a divendres.

L’atenció presencial a l’OAC 3 es durà a terme només amb cita prèvia, igual que a la resta d’OACs. La sol·licitud de cita prèvia es pot fer per Internet (https://citaprevia.terrassa.cat/) i també des de l’aplicació mòbil “Sense Esperes”, disponible a Google Play Store i a App Store, o bé trucant gratuïtament al 010 (900 922 010 si es truca des de fora de la ciutat), dins el seu horari d’atenció (de dilluns a divendres de 8.30 a 20 h).

Per tal de garantir la seguretat tant de la ciutadania com del personal municipal per evitar i prevenir possibles contagis, l’Ajuntament de Terrassa ha aplicat diferents mesures de senyalització i condicionament dels espais d’atenció. Sempre que sigui possible, és convenient anar individualment, sense acompanyants; portar la documentació ordenada i sense grapes i portar bolígraf propi. Cal, també, evitar fer tràmits de forma presencial sempre que sigui possible. A la Seu electrònica es poden realitzar tots els tràmits municipals durant les 24h els 365 dies de l’any.