El CN Terrassa participa a la jornada “El waterpolo com a valor de marca i el seu futur”

El CN Terrassa va participar dimecres en la jornada “El waterpolo com a valor de marca i el seu futur”, organitzada per la Federació Espanyola de Natació (RFEN) i que va comptar amb la presència de representats de clubs, federacions i de la Lliga Europea de Natació. L’acte, que va desenvolupar-se al CAR de Sant Cugat, va esdevenir un workshop en què es van posar en comú la gestió, les estratègies i els objectius en segments de vital importància com la comunicació, el màrqueting, la imatge, la difusió o el concepte del waterpolo com a producte.

El president del CN Terrassa, Jordi Martín, va intervenir en la taula rodona de presidents de clubs, juntament amb Claudi Martí (CN Sabadell), Bernat Antràs (CN Barcelona), Jaume Roca (CE Mediterrani) i David Rivas (Automotor Canarias Echeyde). Martín va detallar les accions de comunicació que porta a terme el club en matèria de difusió del waterpolo tant cap als mitjans com orientades als socis. Així mateix, va explicar les actuacions relatives a aportar visibilitat als patrocinadors específics de la secció de waterpolo i les activitats de promoció de l’esport del waterpolo a la ciutat, com ara l’organització de les jornades XapPolo o les xerrades de jugadors en centres educatius. El president també va llançar idees per tal que el waterpolo es converteixi en un producte televisiu més potent.