Aquest matí s’ha celebrat el Consell Municipal de la Gent Gran al Complex Els Telers, presidit per la Tinent d’Alcalde de Drets Socials i Serveis, Eva Candela. En l’ordre del dia hi havia previst parlar del projecte d’investigació internacional, l’Smart 4 MD. Una prova pilot de suport tecnològic que aporta solucions als problemes cognitius lleus que pateixen algunes persones grans.
El Consell també ha fet un seguiment del programa de salut “Mou-te, tu hi guanyes”, una sèrie de pautes d’exercici físic per mantenir la salut i el benestar a la tercera edat. D’altra banda també s’ha parlat de “Terrassa Ciutat Amiga de les Persones Grans”, un conjunt de polítiques per a un envelliment actiu que millori la qualitat de vida, optimitzant la participació, la salut i la seguretat.
Finalment el programa de Canal Terrassa “La nit dels savis” que parla d’aspectes relacionats amb la salut i la gent gran, s’ha endut tot el protagonisme en el tram final del Consell de la Gent Gran.