El pavelló de Can Jofresa ha estat aquest dijous l’escenari del Segon Torneig de Futbol Sala Solidari en benefici de l’Associació Sanfilippo Barcelona, organitzat pel Club de Futbol Sala Isur-La Font Màgica. L’entitat egarenca forma part activament del voluntariat de l’associació.
Des de les 9 del matí i fins a quarts de quatre de la tarda s’han disputat tot un seguit de partits des de la categoria mini fins a la sènior. Per participar-hi només calia fer un donatiu de 5 euros, que anava íntegrament per a Sanfilippo, que segueix investigant en la cura d’aquesta malaltia degenerativa que pateix en Pol des dels 5 anys.
El torneig ha estat tot un èxit, ja que han assistit un total de 160 jugadors i s’han recaptat 900 euros. A més, s’ha fet una rifa entre els participants amb productes donats solidàriament per diferents empreses i entitats.