El Mercat de la Independència obté dades objectives d’afluència de públic i de la seva satisfacció

Per cada persona que entra al Mercat de la Independència per la Rambla, quaranta ho fan pel Raval de Montserrat. Aquesta és una de les dades que ha obtingut l’Associació de Concessionaris gràcies a un nou projecte que es va iniciar el passat mes de maig i que s’allargarà fins a principis del 2018. L’estudi d’aquestes dades objectives el fan dues empreses terrassenques ConnecTerrassa i Happy Customer Box (sota el paraigües de la incubadora KauTic40).

4 sensors instal·lats a les principals portes d’accés a l’equipament compten les entrades i estableixen quines són les hores de màxima afluència. D’aquesta manera els paradistes podran implementar activitats i obtenir-ne el màxim rendiment o establir reclams per al públic on i quan calguin.

 Aquestes dues empreses també han instal·lat una màquina per valorar l’experiència de compra dels clients del mercat d’una manera molt senzilla.

El dispositiu que mesura el grau de satisfacció dels clients es troba al costat d’una urna on es recullen butlletes per participar en el sorteig de regals. Així tots els clients que comprin durant els mesos de juliol i agost hi poden participar.

Així, el 31 d’agost se sabran els noms dels guanyadors d’un cap de setmana per a 4 persones (2 adults i dos nens) a Port Aventura i del bateig astronòmic per a 6 persones més.