El Parc Audiovisual col·labora amb la Marató de TV3 acollint el rodatge d’un anunci

El Parc Audiovisual col·labora amb la Marató de TV3, dedicada aquest any a la Covid-19. Els platós del Parc van acollir la gravació de l’espot de la cançó de la Marató, una peça coral amb veus de més de 30 artistes que pretén convertir-se en un himme d’esperança. Aquesta és la primera vegada que el centre de producció terrassenc té l’oportunitat d’acollir part de les propostes d’una de les iniciatives més solidaries del país.

Aquest any TV3 dedicarà la Marató a la sensibilització i divulgació sobre la Covid, en una època marcada per la pandèmia. Una de les iniciatives habituals és el Disc de la Marató que aquest any s’ha gravat de forma extraordinària als platós del Parc Audiovisual. Segons una proposta dels creatius Camil Roca i l’agència Ogilvy, durant la gravació es van activar tots els protocols anti Covid seguint les normes de seguretat tots els músics, personal autoritzat i de producció.

A la gravació hi col·laboren artistes com Antonio Orozco, Dyango, Nina o el terrassenc Miki Núñez qui coneix bé les instal·lacions del Parc Audiovisual pel seu pas per OT. Des del passat 7 d’octubre les línies per fer donatius són obertes al 900 21 50 50.