El Pla de Màrqueting Turístic aposta per nous productes que ressaltin l’atractiu de Terrassa

Terrassa vol treure profit de tot el seu potencial turístic. El modernisme, el patrimoni industrial i la Seu d’Egara són els àmbits que generen més atracció. Però la cultura popular, el jazz, l’hoquei herba, les zones verdes, la creació artística, la universitat i el cinema són altres elements singulars de la ciutat. Amb l’objectiu d’endreçar tot això i generar una oferta completa el ple de març va aprovar al març el Pla de Màrqueting Turístic de Terrassa. El document s’ha presentat aquest dimarts en un acte al Museu de la Ciència en format televisiu transmès per Youtube.

El pla pretén atraure turistes prioritzat.ne la qualitat a la quantitat. També reforçar el sentit de pertinença local i fer més rica l’estada de les persones que són temporalment a la ciutat per estudis o feina.

A banda de consolidar els productes existents el pla proposa crear-ne sis de nous sobre Lluís Muncunill i la Masia Freixa, un circuit pels cinc museus, una ruta per la Terrassa imprescindible, ressaltar la vessant universitària, visites i experiències a les zones verdes i fomentar la ciutat per acollir-hi reunions i congressos. I tot amb la nova marca ‘Terrassa, esperit creatiu’.

En una segona part de la presentació del Pla de Màrqueting Turístic s’ha parlat de l’oferta hotelera i de restauració. Finalment s’ha donat la veu al Museu de la Ciència, al Museu Tèxtil, al Parc Audiovisual, al Minyons, al Festival de Jazz i al club Egara.