El Centre Cultural ha acollit aquest dissabte les dues funcions de la nova aventura del rosegador més famós de la literatura infantil i juvenil, que s’han pogut gaudir a la nostra ciutat. “Geronimo Stilton, Gran retorn a Fantasia, el nou musical”, un espectacle de gran format sota la direcció de Lluís Danés.
El compositor Xavi Lloses ha escrit la lletra i la partitura de les 21 cançons inèdites i diferents estils: música electrònica, hip-hop o rock.
La cantant i actriu Beth Rodergas, famosa pel gran públic per la seva participació al concurs televisiu Operación Triunfo, interpreta la Reina de les Fades Negres, Neridiana.
Enric Llort, autor del guió i llibret, ha escrit pel director del diari Ratalona, Geronimo Stilton, l’aventura més màgica de totes.
Gairebé 100.000 espectadors van gaudir del primer muntatge, que va fer temporada al Teatre Condal i va realitzar una gira per tot Catalunya, inclosa Terrassa, amb més de 200 actuacions.