Els usuaris posen un 7,8 a Tmesa, la nota més alta des del 2002

TMESA ha donat a conèixer l’habitual enquesta de satisfacció anual dels seus usuaris, que li posen un notable, un 7,8. De fet, aquesta és la millor nota que obté el servei d’autobús urbà de Terrassa en 16 anys, des del 2002.

L’enquesta s’ha fet a 600 usuaris entrevistats a l’interior del bus, a totes les línies i a diferents franges horàries. Consideren que els aspectes més fonamentals del servei són la seguretat, la freqüència i el trajecte. El que ha estat més ben valorat a l’enquesta ha estat la informació a les parades, la conducció sense brusquedats, la freqüència de pas, la capacitat dels autobusos, la incorporació de nous vehicles, la comoditat, la puntualitat, la freqüència i la neteja. Les línies que han obtingut millor nota han estat la L7, L9 i L6.

El perfil de tipus de persones usuària és el d’una dona resident a Terrassa, que està en actiu, que fa sis anys que es desplaça en autobús i que utilitza un títol integrat. La població en actiu és el col•lectiu majoritari, seguit d’estudiants i jubilats. La majoria es desplaça per anar a treballar, seguit dels que ho fan per gestions personals i per anar a estudiar. 9 de cada 10 diuen que no canviarien de mitjà de transport si tingués una altra opció.

Els títols més utilitzats són els integrats (42%), seguit de la T.25 (30%), la T-Blanca (13%) i la T-16 (5%). El bitllet senzill només és utilitzat pel 7,5% dels usuaris.

L’any passat TMESA va registrar 12.663.260 viatges, el que significa un 3,97% més que el 2016 i un nou rècord absolut.