La zona de l’Arxiu Comarcal del Vallès Occidental ha acollit aquest dijous la BetaMapathon en la qual han participat estudiants d’arquitectura de la UPC de Barcelona i de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa.
El punt de trobada ha estat l’Estació dels Ferrocarrils de la Generalitat de la Rambla d’Ègara, des d’on la regidora de Capacitats Diverses i d’Accessibilitat, Mónica Polo, i els estudiants s’han dirigit en autobús a la zona de l’Arxiu Comarcal.
La Mapathon és una activitat col·laborativa que permet recollir informació sobre l’accessibilitat d’un espai públic o privat, geolocalitzant punts crítics en un mapa.
La recollida es realitza a través de la participació d’un grup de persones que, mitjançant un dispositiu mòbil identifica els punts clau en un mapa. La Mapathon d’enguany, a causa de les restriccions marcades per la Covid-19, s’ha fet en petit format, reconvertida en la BetaMapathon.