Ja no caldrà fer restriccions d’aforaments ni limitar les reunions socials a partir del proper divendres, tot i que l’oci nocturn continuarà tancat i el certificat Covid es manté per accedir en alguns espais tancats.
Són les darreres decisions del govern català, que posa fi a la limitació de reunions a un màxim de 10 persones i també les que afecten l’aforament en determinats espais. Per tant, els bars i restaurants, així com els comerços, els recintes esportius i els espais culturals poden recuperar el 100% d’ocupació.
També cau a partir d’aquest divendres el límit d’obertura fins a les 00,30 hores per a les activitats culturals i la restauració. Pel que fa a l’oci nocturn, la Generalitat ha decidit mantenir-lo tancat un setmana més. Precisament aquest dimarts hi ha convocada una reunió amb les patronals del sector per abordar aquesta qüestió.