La Cambra de Comerç lliura 16 diplomes a postgraduats de l’EADA
El passat dimarts, la Cambra de Comerç de Terrassa i l’EADA Business School van lliurar setze diplomes als graduats al Programa de Postgrau de ‘Transformació Digital per a directius i responsables de PIMES’.
Joan Ligorio, director del programa de l’EADA, i Ramon Talamàs, president de la Cambra, van ser els encarregats de lliurar-los. D’altra banda, també es van lliurar diplomes als responsables de vuit empreses de Terrassa, Rubí, Castellbisbal i Sant Cugat del Vallès.
Postgrau de la Generació Digital PIMES
La Cambra de Comerç i la Fundació Universitària EADA han col·laborat per al desenvolupament d’aquest programa dels fons Next Generation. S’adreça específicament persones directives o bé responsables d’àrees de PIMES, ubicades a Catalunya.
Les sessions presencials d’aquest curs s’han desenvolupat des del 22 de febrer a la seu de la corporació terrassenca. I, han comptat amb directius d’empreses de diferents localitats de la demarcació territorial, així com de Barcelona i Sant Andreu.
L’objectiu del programa ha estat que els alumnes dissenyessin un Pla de Transformació Digital per a la seva empresa i un pla d’acció per a implementar-lo. Ho han fet de manera tutelada, i en aquest sentit, la Cambra de Comerç ha prestat els serveis de tutories en aquests projectes.

Joan Ligorio (EADA) i Ramon Talamàs (Cambra de Comerç) amb un grup dels postgraduats. Font: Cambra de Comerç












