La Cambra de Comerç ofereix sales equipades per fer-hi actes d’empresa

La seu de la Cambra de Comerç, Indústria i de Serveis de Terrassa funciona com a Centre de Negocis des de l’any 2012. Disposa tant d’espais de lloguer permanent que són la seu corporativa d’empreses – actualment, amb aforament complet-; com de sales de lloguer disponibles per a tot el teixit socioeconòmic per celebrar els seus actes o esdeveniments puntuals. Els espais són modelables en funció de les necessitats dels interessats i estan totalment equipats amb mobiliari i els recursos tècnics necessaris per desenvolupar l’acte programat. La Cambra de Terrassa pot oferir, a més, de serveis de càtering pels coffee-breaks o dinars de treball i networking.

El centre de negocis de la Cambra dóna així solució a les empreses que no disposin d’espais adequats per a portar a terme reunions de negocis, presentació de productes als clients, aules de formació per als treballadors, convencions o celebracions; o bé, desitgin realitzar aquests actes fora de les seves seus.

L’elecció del Centre de Negocis de la Cambra permet a les empreses d’altres ciutats fer presentacions de productes a clients locals. La Cambre, a més, els ofereix un entorn de caràcter empresarial que promou les relacions comercials i els negocis i, per això, és el lloc idoni, subratlla la Cambra, per fer presentacions de productes, reunions i convencions. També per a la realització de reunions fora de l’entorn habitual de l’empresa, així com per a la celebració de convencions i reunions anuals d’empresa.

La Cambra de Terrassa recorda, a més, que es tracta d’espais ubicats al centre de la ciutat, amb pàrquing propi i molt ben connectats per transport públic. Tots els espais que s’ofereixen a la seu corporativa de la Cambra de Comerç de Terrassa són sales per a cursos i reunions amb capacitats variables de fins a 8 o 24 persones; una aula-informàtica per a 17 alumnes, sales-auditori per a 20, 30 o 70 persones i
una sala de conferències amb capacitat màxima de 70 fins a 120 persones. Totes elles estan equipades, a més del mobiliari necessari, amb pantalles de projecció, canons, connexions digitals, wifi i, en alguns casos, espais adjunts pels coffee-break o temps de networking.