La campanya “Love Local” reflexiona sobre els valors i els beneficis del comerç de proximitat

Terrassa Centre impulsa des d’ara i tota la primavera una nova campanya en favor del comerç de proximitat que porta per títol «Love Local. Pensa local. Compra local. Viu local». La crisi sanitària, econòmica i social provocada per la pandèmia ha perjudicat alguns sectors més que altres però aquesta iniciativa vol fer reflexionar la ciutadania sobre la importància de fer ciutat.

En un món globalitzat i on la compra per internet cada vegada té més adeptes, Terrassa Centre no vol anar en contra del futur però posa l’accent en els valors com la proximitat, el tracte proper i familiar i la confiança. A més, durant aquests mesos de confinament i de restriccions han estat claus per donar vida a la ciutat i servei als seus habitants.

Amb aquest esperit de fer ciutat, l’entitat que ja té uns 200 associats, prepara noves accions. El Fora Estocs encara no té data però serà a peu de botiga i en espais a l’aire lliure on es pugui controlar l’aforament. En el calendari també està fixat ja el Carnestoltes i Terrassa Centre vol engalanar els carrers amb màscares i antifaços per fer ambient.