La campanya Terrassa Val Molt! de primavera injecta 377.265€ al comerç local

La tercera edició de la campanya de dinamització comercial Terrassa Val Molt! s’ha tancat amb una injecció de 377.265 euros al comerç local. Està impulsada per l’Ajuntament de Terrassa i la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa.

El canvi d’estacionalitat de la iniciativa, que s’ha fet per primer cop en primavera (del 20 de maig al 30 de juny), ha rebut una gran acollida tant per part dels comerços com de la ciutadania.

En aquesta ocasió, s’han tornat a oferir a la ciutadania 57.600 vals, per un valor total de 384.000 euros. S’han pogut gastar en els 332 comerços locals que s’hi han adherit. Finalment, s’han bescanviat el 97,90% dels vals de 5 euros i el 98,59% de vals de 10 euros. Aquesta xifra representa el 98,25% del total de vals posats en circulació.

Els vals no bescanviats suposen un import de 6.735 euros. Aquests diners seran utilitzats en accions de promoció del comerç local de Terrassa.

El sector que més bescanvis ha acumulat és el de l’alimentació, amb un total de 108.000 euros, un 28,84% del total. L’ha seguit sabateria (16,71%), moda (14,88%) i llibreria/cultura (9,37%).