La Cecot trasllada al president executiu de Correos la queixa per les deficiències del servei al Vallès

Les deficiències del servei de Correos al Vallès no és una novetat i així li ha recordat el president de la Cecot, Antoni Abad, al president executiu de Correos , Jose Manuel Serrano, en un escrit en què la patronal trasllada la queixa del sector  per les deficiències del servei de lliurament de correspondència els darrers mesos. Abad ha recordat que la patronal ja va cursar una reclamació a l’octubre de 2019 al mateix Serrano per idèntics motius i a la que el president de Correos va respondre confirmant les incidències, demanant disculpes i assegurant que, en aquell moment, es devien a una situació circumstancial i de caràcter temporal.

La Cecot ha tornat a fer arribar a Serrano la seva preocupació pel mal servei que està prestant l’entitat que presideix a diferents municipis del Vallès i l’ha informat que s’han patit endarreriments en el lliurament de correspondència. És per això que ha reiterat la seva sol·licitud perquè es posi fi a les incidències i s’implementin els recursos necessaris.

Tanmateix el gruix principal de les darreres incidències detectades es concentren a les poblacions del Vallès Oriental i, en aquest sentit, el Consell Comarcal del Vallès Oriental és qui està canalitzant les queixes i carències del servei en disset dels municipis de la comarca i ja ha sol·licitat una reunió amb el director territorial de Correos a Catalunya, Carlos Chimeno, per exposar la situació i demanar que es resolgui la situació.

En aquest sentit, la Cecot ha manifestat a Serrano que un cop vençut el termini de les notificacions administratives és pràcticament impossible continuar el procediment i això genera sobre costos a les empreses i agreuja els seus processos organitzatius ja que les obliga a invertir un temps no productiu per resoldre tràmits administratius sobrevinguts com a conseqüència d’un servei deficient i ineficaç a l’hora de lliurar la correspondència.