La Mobile Week crea una coreografia terrassenca per acostar pares i fills a TikTok

Aquest dissabte la darrera jornada de la Mobile Week a Terrassa ha dedicat una activitat al públic familiar. Sota el títol de Family Day, una carpa habilitada al passeig del Vapor Gran ha acollit una sessió centrada en acostar el TikTok a pares i fills. Es tracta de la xarxa social de moda, la que té més milions de perfils actius i on hi tenen molt de pes els usuaris més joves.

L’objectiu principal d’aquesta sessió del Family Day era establir ponts generacionals entre pares i fills. Així com els més joves tenen molt assimilat el llenguatge i les funcionalitats de TikTok, els seus progenitors sovint tenen moltes recances davant aquest tipus de plataformes. A partir de la creació d’una coreografia, el Family Day pretenia convertir TikTok en una oportunitat perquè pares i fills facin activitats plegats.

La cançó escollida ha estat «Amunt com el sol», de la cantant empordanesa Ariadna Vieyra. El vídeo s’ha batejat com a Terrassa Challenge i és un dels primers d’aquests reptes virals impulsats des d’un municipi.