Fins el 27 d’abril s’exposen a la Biblioteca Central de Terrassa les obres presentades i seleccionades a la 7a Mostra d’Arquitectura del Vallès. Totes elles han estat construïdes en l’àmbit territorial de les comarques del Vallès Oriental i el Vallès Occidental.
Aquesta Mostra recull les obres finalitzades entre el 2011 i el 2015. Es tracta d’un període de temps marcat per una profunda crisi econòmica, en què va quedar palesa l’enorme dificultat per impulsar, desenvolupar i resoldre projectes i obres. L’esforç, la tenacitat i la imaginació han estat dels pocs recursos que els arquitectes han hagut d’afrontar durant aquest temps.
D’altra banda, aquesta 7a Mostra inclou també i per primera vegada un espai anomenat Altres Modalitats, que ha permès posar en valor i divulgar les capacitats diverses que els arquitectes posen en pràctica per realitzar accions al marge de l’edificació i l’urbanisme.
També s’hi recull la primera edició del Premi Ciutat de Terrassa a la Millora del Paisatge Urbà, que selecciona les millors solucions tant en l’àmbit urbà com periurbà de la ciutat de Terrassa.
L’exposició està organitzada per la Delegació del Vallès del Col.legi d’Arquitectes de Catalunya.