La Roca Village i Escodi imparteixen el segon curs de retail de luxe

Tractar el client com si fos Julia Roberts a Pretty Woman. És una imatge molt clara i molt entenedora. En les botigues de primeres marques s’està imposant la “guest experience”, és a dir veure al consumidor com si fos un convidat i tenir cura de tots els detalls. La inspiració d’aquestes tècniques de venda ve dels hotels de moltes estrelles on ja fa temps que tenen una figura que acompanya l’hoste durant tota l’estança.

L’Escola Superior de Comerç i Distribució (ESCODI) i la Roca Village han posat en marxa la segona edició del curs “Retail, Luxury & Guest Experience”. La primera convocatòria va tenir molt èxit i algunes persones interessades es van quedar en llista d’espera. Les 60 hores lectives ofereixen formació especialitzada en aconseguir les habilitats i els coneixements suficients per adreçar-se a aquests clients tan exclusions. 16 alumnes s’hi ha apuntat, la majoria són responsables de punts de venda de primeres marques.

Una de les assignatures, per exemple, és el visual merchandising, una disciplina que consisteix en presentar correctament els productes respectant el codi de luxe de la marca.

La Roca Village ofereix beques valorades en el 80% del cost del curs. Els estudiants que finalitzen entren a formar part de la seva borsa de treball.