La start-up terrassenca Upwine guanya el concurs Horeca Challenge

La start-up Upwine, plataforma líder en tasts interactius amb seu a Terrassa ha guanyat el concurs Horeca Challenge, en la modalitat d’enriquir els serveis del canal delivery o take away amb continguts digitals.

Upwine presenta uns innovadors tasts de vins tant interactius com dinàmics, amb els quals els consumidors poden aprendre del món de la viticultura mentre gaudeixen dels vins des de casa.

Upwine també farà la inclusió dels tasts interactius al canal delivery perquè pugui incrementar la venda de vins a l’hora de fer una comanda take away, oferint entreteniment als consumidors i a la mateixa vegada dades d’aquests als venedors dels productes.

D’altra banda, el concurs Horeca Challenge, organitzat per la família Torres, Damm, Pepsico i Mediapro té la finalitat d’aconseguir la innovació com a eina de transformació per als bars i restaurants del país. Ofereix un finançament de 6.000 € i permet dur a terme un projecte mentoritzat pels organitzadors, que es presentarà el 15 de juliol tant a inversors com a premsa.

El lema d’Upwine és ‘Connectar consumidors amb productors mitjançant experiències interactives’.  Per més informació: http://www.upwine.es/

Vídeo Upwine: https://vimeo.com/679982469

Upwine