La terrassenca Noèlia Hurtado publica les claus per mantenir viu un negoci familiar

En el món dels negocis familiars hi ha qui diu que la primera generació crea l’empresa, la segona la consolida i la tercera l’acaba destruint o deixant perdre. Precisament d’això tracta el primer llibre que acaba de publicar la terrassenca Noèlia Hurtado.

Aquesta consultora empresarial especialitzada en creixement de negoci s’estrena ara en el món de la literatura. La seva primera publicació s’anomena «El relevo» i posa el focus en el repte de mantenir un negoci familiar que passa per diferents relleus generacionals. Fins ara Hurtado, que també es dedica a la docència en escoles de negoci, havia redactat alguns articles de divulgació. Aquest dijous, per la diada de Sant Jordi, l’autora presentarà el llibre a la plaça de la Torre del Palau, de 3h a 4h de la tarda.

Amb més de 20 anys d’experiència professional Noèlia Hurtado ha acompanyat més d’un centenar d’empreses, ajudant-les a garantir la continuïtat del negoci. Avui ha passat pels micròfons d’El Submarí, programa de la Ràdio Municipal presentat aquests dies per Raquel Cáceres, on ha parlat sobre quines són les claus per la supervivència de l’empresa familiar.