L’Atlètic Terrassa està d’aniversari. El club, fundat el 1952 ara fa 67 anys, celebra les noces d’or del seu hoquei femení, amb un acte central que tindrà lloc aquest dissabte a Can Salas.
A les dotze del migdia hi haurà una desfilada del tots els seus equips femenins al camp Josep Marquès, on també hi haurà la intervenció d’autoritats. A continuació s’han programat partits amistosos entre els equips cadet, juvenil i de Divisió d’Honor de l’Atlètic contra les seleccions catalanes sub-16, sub-18 i sub-21, respectivament. La jornada clourà amb un gran sopar a les vuit del vespre.
El cinquantenari tindrà continuïtat amb una retrospectiva que repassarà tots aquests anys d’hoquei femení groc-i-negre, que s’inaugurarà el mateix dissabte al xalet social del club i que s’allargarà fins el 31 de desembre.
El 17 d’octubre, a dos quart de vuit del vespre, s’ha programat una taula rodona a l’Auditori Municipal de Terrassa que porta per títol “Dones i Esport: trencant barreres”. El actes de celebració acabaran al desembre, amb un homenatge a l’hoquei femení inclòs dins la celebració de la Copa del Rei i de la Reina a Can Salas que tindrà lloc del 20 al 22.