L’edifici de ‘La Magdalena’, reobert com a quart centre de Bluespace a Terrassa
Terrassa compta amb un nou espai d’emmagatzematge a través de trasters i magatzems per a empreses i particulars, aquest cop al barri de Ca n’Aurell. És l’edifici de ‘La Magadalena’ del carrer Faraday, en desús des que va desaparèixer la fàbrica de filatura i reconvertit ara en el quart centre de Bluespace.
L’edifici, construït el 1941 per l’arquitecte Ignasi Escudé, està catalogat com a Bé Cultural d’Interès Local (BCIL) i figura en el Catàleg de Patrimoni de l’Ajuntament de Terrassa. Bluespace ha dut a terme una reforma respectuant els elements històrics més emblemàtics de l’immoble, com els relleus escultòrics de la façana i l’accés principal, així com els mosaics decoratius situats a la zona superior i al vestíbul.
Dins Bluespace Terrassa Faraday s’ofereix espais d’1 m2 fins a més de 200. Els altres tres centres de la cadena es troben a la carretera Castellar, 127 (Bluespace Terrassa Nord), al carrer Rosselló, 2-4 (Bluespace Terrassa Sud) i a l’avinguda del Vallès (carrer del Cinca, 1). En total, sumen 104 a Espanya, així com a altres països com Portugal, França i Itàlia.







