Les notificacions electròniques estalvien 15.000€ a l’Ajuntament

Substituir les notificacions en paper per notificacions electròniques ha estalviat 15.000€ a l’Ajuntament en els primers mesos d’implementació. El 15 de juliol el consistori va deixar de comunicar en formats físics els avisos relatius a pagaments de tributs i multes a totes aquelles persones obligades per llei a rebre-les mitjançant canals digitals, com és el cas de les persones jurídiques. Segons ha anunciat el mateix Ajuntament aquest divendres, els 15.000€ estalviats surten de les més de 6.000 notificacions que va realitzar per via electrònica entre el 15 de juliol i el 23 setembre. A més, l’Ajuntament destaca que amb aquest canvi redueix tant l’impacte ambiental per consum de paper com els desplaçaments per fer els lliuraments.

Com ja va fer el juliol, l’Ajuntament anima tots els ciutadans de Terrassa a fer ús de les notificacions electròniques donant-se d’alta al servei e-NOTUM, disponible a la Seu Electrònica municipal, on cada ciutadà té un espai propi anomenat “La meva carpeta”.