La selecció espanyola femenina d’hoquei herba, amb una àmplia representació egarenca, s’ha concentrat aquest dimarts al Júnior FC per seguir preparant les dues grans competicions del 2021: l’Europeu i els Jocs Olímpics de Tòquio.
El combinat estatal està dividit en dos grups, un a Madrid i un altre a Catalunya, on durà a terme diferents sessions per Sant Cugat i els camps del Club Egara, l’Atlètic i el CD Terrassa.
Una tornada molt desitjada, després de més de sis mesos d’aturada de l’activitat per la pandèmia. Millorar l’estratègia des del penal córner, treballar els diferents sistemes defensius i ofensius i aplicar-ho en partits de grups reduïts seran els exercicis a realitzar durant les properes setmanes.