Queden quinze dies perquè arrenqui el Campionat del Món Femení d’hoquei herba a l’Estadi Olímpic de Terrassa. Aquest dimecres la Federació Espanyola (RFEH) ha organitzat un contacte de la selecció amb els mitjans de comunicació, un cop es va donar a conèixer aquest dilluns la llista de 20 convocades.
Georgina Oliva, Marta Segú, Clara Ycart i Júlia Strappato són la representació terrassenca en les RedSticks. I estan preparades per lluitar per l’or en el mateix escenari on es va aconseguir el títol olímpic ara fa 30 anys. Oliva, Segú i Ycart ja tenen tenen experiència en grans tornejos internacionals, però per a Strappatto el Mundial serà el seu debut. Forma part de la nova fornada de joves talentoses de la selecció, després de perdre’s els darrers Jocs Olímpics.

D’esquerra a dreta: Júlia Strappato, Georgina Oliva, Marta Segú i Clara Ycart. Són l’accent terrassenc al Mundial
Abans de debutar contra Canadà l’1 de juliol, les RedSticks tindran més partits de preparació contra Nova Zelanda i Japó. La jornada ha inclòs un clínic amb els periodistes, impartit per Carlos García Cuenca, de l’staff tècnic de la selecció.