L’Euncet dedica una jornada a analitzar la transformació digital en el món de l’empresa

L’Escola de Negocis Euncet ha organitzat aquest dimarts la primera edició de l’Euncet Digital Day, un esdeveniment de màrqueting i emprenedoria que vol ser un punt de trobada i de referència al Vallès entre estudiants i professionals del món digital. L’objectiu és potenciar el vincle amb les empreses i intercanviar coneixement de valor.

Aquesta primera sessió s’ha estructurat en xerrades i tallers, amb ponents i empreses de primer nivell, com Nestlé, Banc Sabadell, Cola Cao i la Generalitat de Catalunya. Entre els temes tractats: l’univers de les start-ups i el món de les xarxes socials, així com la transformació, l’estratègia i la creativitat digital.

En aquest context, Lingan destaca que la formació és imprescindible per treure el màxim profit de les eines digitals que les empreses tenen a la seva disposició per créixer i donar resposta a les necessitats actuals del mercat. Per a Lingan, la transformació digital ha d’impregnar tota la cultura empresarial.