L’èxit de la Toka Merkat el consolida com a referent de moda i disseny local

La tercera edició de la Toka Merkat, que s’ha celebrat aquest dissabte a La Capella del Parc Audiovisual de Catalunya, ha rebut la visita de més de 600 persones, segons dades facilitades per l’organització. Aquesta xifra fa palès l’èxit de l’edició, que consolida la Toka Merkat com a referent de moda i disseny local de Terrassa.

Des de les deu del matí i fins a les vuit del vespre, ha estat un no parar de rebre persones interessades en el mercat de roba i complements d’autor. Anna Domènech, fundadora de la Toka Merkat, s’ha mostrat satisfeta de l’èxit de la jornada.

Nascut com un projecte per ajudar a visibilitzar marques d’autor, creades, dissenyades i produïdes de manera local, la Toka Merkat posa en valor el disseny local, també el de joves talents.

En aquesta edició, a més de comptar amb un espai propi per als i les dissenyadores de moda, també han incorporat la participació del cuiner Alfons Ferrero amb una paradeta a l’exterior de la Capella que oferia esmorzar, dinar o fer un aperitiu. Durant tot el mercat s’ha portat un ferri control d’accés per tenir cura en tot moment de l’aforament permès.