L’Oficina d’Atenció a la Gent Gran ja atén les consultes del col·lectiu

La gent gran de Terrassa ja compta amb un espai propi de referència on poder fer consultes. Dijous passat va entrar en funcionament l’Oficina d’Atenció a la Gent Gran, l’única específica per aquest col·lectiu. Està a tocar del Casal Municipal Anna Murià, al complex els Til·lers del carrer Sant Leopold. L’oficina ha estat molt ben acollida pels majors de 65 anys i, només el primer dia, ja va rebre més de quaranta consultes, la majoria per telèfon i correu electrònic.

La finalitat bàsica de l’Oficina d’Atenció a la Gent Gran és atendre les consultes del col·lectiu i ajudar-lo a adreçar-se a l’empresa, organisme o administració adequada. No és una oficina per fer tràmits sinó d’acompanyament i de seguiment per assegurar que l’usuari ha aconseguit completar la gestió.

Però hi ha un segon objectiu, que és recollir informació agregada sobre les demandes i temes que preocupen la gent gran i que l’Ajuntament podrà gestionar en benefici del col·lectiu.

Crida a actualitzar un número de contacte 

El Consistori ha enviat una carta a les persones de més de 70 anys que viuen soles o amb altres que també superen aquesta edat. En total, 17.000 cartes. El text demana als destinataris que facilitin un número de telèfon per a poder contactar-hi i ajudar-los en èpoques complicades com les viscudes al confinament.

L’Oficina estarà oberta els matins de dilluns a divendres de deu a una i les tardes de dimecres de quatre a set. L’atenció presencial es fa només amb cita prèvia. Per això es recomana fer les consultes per telèfon o correu electrònic.