La VI Cursa per la Justícia Social de Terrassa ha recaptat més de 5.000 kg d’aliments, que seran gestionats per la Creu Roja amb l’objectiu d’ajudar a dignificar el dia a dia de les persones amb menys recursos.
La Cursa solidària per la Justícia Social està organitzada per CCOO del Vallès Occidental-Catalunya Central juntament amb la Fundació Prodis. Així, la cursa té una finalitat transversal, des de donar visibilitat a la diversitat funcional fins a reivindicar els drets bàsics de les famílies en situació de vulnerabilitat.
La jornada ha comptat amb curses infantils, la cursa de Prodis i finalment la cursa absoluta. Nacho Cáceres s’ha imposat amb un temps de 16 minuts i 20 segons, mentre que la primera dona a travessar la meta ha estat María Ruiz en 20 minuts i 11 segons.
Terrassa ha tornat a mostrar la seva solidaritat amb una alta participació de més de 1.000 persones inscrites i 174 voluntaris i voluntàries.
En aquest sentit, s’ha fet un especial reconeixement a la col·laboració de Laura Roca, del servei d’Esports de l’Ajuntament de Terrassa, i a l’empresa Kern Pharma.
[Font: Twitter Cursa Justícia Social @CursaJSocial]