Mútua Terrassa impulsa un Pla d’Humanització per oferir un model d’atenció més amable

Mútua Terrassa ha posat en marxa el Pla d’Humanització i Experiència Pacient, que ha de millorar l’assistència des d’un punt de vista transversal i transforma-la en un model més amable. Aquests dies la Comissió que s’ha encarregat de redactar el pla l’està explicant als treballadors i als diversos serveis de l’hospital.

Contempla un total de 4 línies estratègiques orientades a assolir aquest objectiu: creació d’una cultura d’humanització dins de l’entitat, millora de la comunicació i la informació proporcionada, emplaçament de les persones al centre de les actuacions i condicionament dels espais i serveis de confort.

Algunes de les accions que el Pla preveu a curt termin són millorar la informació i fer-la més assequible pel pacient i els acompanyants, respectar els descans dels pacients i evitar les interrupcions de la son, disposar d’un pla de voluntariat, millorar l’accessibilitat dels acompanyants i crear figures facilitadores de la gestió.

El Pla d’Humanització de Mútua Terrassa s’anirà desplegant durant els propers tres anys.