La selecció espanyola femenina de waterpolo ha debutat amb victòria a la Lliga Mundial, després de golejar aquest dimarts al vespre França per un contundent 18 a 1. El partit s’ha jugat a les instal•lacions del CN Sabadell. Quatre jugadores del CN Terrassa formaven part del conjunt de Miki Oca per aquest primer partit oficial: Paula Leitón, Bea Ortiz, Pili Peña i la portera Sandra Domene.
L’equip espanyol ha estat molt superior i al descans ja tenia el partit coll avall, amb un tempteig d’11 a 0. El seleccionador ha aprofitat per fer rotacions i donar minuts a totes les jugadores. La contribució egarenca ha estat de 4 gols, amb dues dianes d’Ortiz, una de Peña i una altra de Leitón.
El proper dimarts, també a Can Llong, la selecció espanyola tindrà un partit molt més exigent davant Hongria en la segona jornada de la Lliga Mundial. Aquests compromisos esdevindran una preparació ideal de cara a l’Europeu que tindrà lloc del 12 al 26 de gener a Budapest.