OT2020 s’estrena amb 1,8 milions d’espectadors i un 13% de quota de pantalla

Operación Triunfo 2020 ja està en marxa. La primera de Televisió Espanyola ha emès aquest diumenge a la nit la gala 0 del talent show. El programa es roda en aquesta segona etapa al Parc Audiovisual ( es fa ver al 2017 i al 2018 i després d’una aturada d’un any per reinventar-se, ha tornat aquest gener).

1,8 milions d’espectadors van seguir l’estrena, el que representa un 13% de quota de pantalla. És la pitjor dada de les 3 edicions que es fan des de Terrassa. Sembla que ni el nou jurat, ni els nous professors, ni el plató més gran i espectacular, ni l’acadèmia renovada i, sobretot, ni els canvis en la mecànica del concurs, han engrescat prou l’audiència (de moment).

Això sí, el públic més jove (dels 13 als 24 anys) representa el 30% dels seguidors i, a les xarxes socials, l’etiqueta #OTGala0 s’ha convertit en trending topic número 1 (més de 300.000 comentaris).

En les propers 14 setmanes, els 16 concursants que han aconseguit entrar a l’acadèmia més famosa de la televisió, podrien aconseguir refer aquestes dades.

Nick, Maialen, Eli, Nía, Bruno, Rafa, Ariadna, Gerard, Eva, Flavio, Anaju, Hugo, Anne, Javy, Jesús i Samantha conformen la nova generació del talent musical de TVE. Han estat expulsats: Valery i Adri.

Les històries personals i el talent dels nous participants, molts d’ells ja composen els seus propis temes, marcaran, diuen, aquest OT2020.