Presenten el nou Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya 2018-2022 a les empreses

L’objectiu principal  és posicionar Catalunya com una de les millors destinacions turístiques del món i, al mateix temps, ajudar el sector a fer un màrqueting d’alta eficàcia. Una de les iniciatives que contempla és l’enfortiment de les relacions amb els patronats de Turisme de les diputacions i Turisme de Barcelona. També inclou la creació de la marca Grand Tour de Catalunya, un itinerari que recorrerà el país per esdevenir una oportunitat de descoberta del territori. Altres objectius són incrementar els viatges turístics a Catalunya durant els mesos de març, abril, maig i octubre; així com augmentar la despesa mitjana per turista i dia.

A l’acte hi han assistit una vuitantena de professionals d’empreses i entitats del sector turístic del Vallès Occidental i Oriental, Baix Llobregat, Maresme, Garraf i Alt Penedès, de la marca turística Costa Barcelona.

Durant la seva intervenció, el director de l’Agència Catalana de Turisme, David Font, ha declarat que: “el nou pla té com a objectiu la desconcentració i la desestacionalització turístiques; fet que pot afavorir zones del país que fins ara no han tingut una activitat turística intensa”.

En el mateix sentit, el diputat de Turisme de la Diputació de Barcelona, Miquel Sàmper, ha afegit que: “aquest Pla de Màrqueting és el full de ruta que necessitem per posicionar la nostra oferta turística al món i per poder captar l’atenció i l’interès d’aquells que més poden apreciar allò que som i del que posem al seu abast.

Aquest pla de màrqueting marca els reptes de l’ACT pels propers quatre anys així com l’estratègia i accions per a la promoció turística de Catalunya a l’exterior.