Prodis ha organitzat aquest dimecres una festa temàtica d’Star Wars per fer la inauguració de la nova furgoneta aconseguida gràcies a la campanya #ElRetornDeLaFurgo.
Aquesta celebració ha volgut presentar públicament el nou vehicle amb els noms i logotips de les persones i empreses que ho han fet possible gràcies a la seva donació.
Només mitja furgoneta estarà retolada, ja que encara queden la meitat de les donacions per cobrir el cost del nou vehicle.
La festa s’ha fet a la plaça del Tint de Terrassa amb una primera part d’espectacle temàtic d’Star Wars protagonitzat per persones del Servei Ocupacional d’Inserció. Després s’ha seguit amb música i un berenar popular.
La campanya es va iniciar el novembre de l’any passat, i fins ara, ha assolit la meitat del seu objectiu final: 15.000 dels 30.000 necessaris. La campanya #ElRetornDeLaFurgo, fa un joc de paraules amb el clàssic títol “El retorn del Jedi”, perquè és la segona iniciativa d’aquesta mena.
El més destacable d’aquesta campanya és que és possible gràcies a les donacions de particulars i empreses, que després, veuran els seus noms o logotips impresos a la xapa de la nova furgoneta.