Prodis i Terrassa Centre uneixen forces per difondre la campanya ‘El retorn de la furgo’

Persones del Servei de Teràpia Ocupacional i del Servei Ocupacional d’Inserció de Prodis repartiran aquest dimecres, per tots els comerços de l’associació de Terrassa Centre, fulletons de la campanya “El retorn de la furgo” que serviran per aconseguir una furgoneta per les persones que viuen i treballen a l’entitat.

Aconseguir una furgoneta per Prodis (Prodiscapacitats Fundació Privada Terrassenca) es tradueix directament en una millora del servei i benestar de les persones que viuen i treballen a l’entitat. Disposar de vehicle propi afavoreix a la mobilitat, a poder realitzar diferents sortides amb grups reduïts, a improvisar dins dels paràmetres possibles, i sobretot, a millorar la qualitat del servei que ofereix Prodis a les persones.

La campanya “El retorn de la furgo”, que juga amb la famosa saga de ciència-ficció “Star Wars, el retorn del Jedi”, es va iniciar el passat mes de novembre. Fins ara, Prodis ja ha aconseguit la meitat del pressupost necessari gràcies a les microdonacions d’empreses, amb 120 euros, i les persones particulars, amb 30 euros. El passat 16 de maig l’entitat ho va celebrar públicament amb una festa temàtica d’Star Wars amb la que va presentar el nou vehicle a les empreses i persones, que hi van veure el seu logotip o nom imprès, respectivament.

Ara, queda per completar l’altra meitat del vehicle. Per això Prodis, repartirà els fulletons per poder participar en la campanya als diferents comerços de Terrassa Centre. Els establiments terrassencs serviran d’aparador i de transmissors de la campanya de l’entitat a tota la ciutadania de Terrassa; ajudant així, a reunir les donacions encara necessàries.

Aquesta col·laboració és un bon exemple dels beneficis de les sinergies creades entre els agents de Terrassa, i que condueixen a la nostra ciutat, a ser una ciutat exemplar d’accessibilitat, inclusió i col·laboració.