Salt Idiomes prorroga el patrocini amb el CN Terrassa

El CN Terrassa i l’escola Salt Idiomes han renovat el conveni de patrocini per a les seccions de futbol i bàsquet. Aquest dimecres s’ha formalitzat la pròrroga per un any més d’una relació que es va iniciar la campanya 2014-2015, amb un primer acord de tres temporades que afectava només al futbol i que posteriorment es va estendre a l’esport de la cistella.

L’acord, que han signat el president del CN Terrassa, Joan Herrera, i el gerent de Salt Idiomes, José Luis Cano, contempla la presència del logotip de l’escola en la samarreta principal de tots els equips de la secció de futbol i de tots els de la base de bàsquet, així com altres elements de promoció i visibilitat de l’empresa dins el club. L’acadèmia, al seu torn, fa una aportació econòmica i manté els avantatges i descomptes per als socis.

Durant la renovació del patrocini, s’ha assenyalat la importància d’aquest tipus d’acord davant la situació econòmica tant difícil que s’ha viscut durant els mesos més durs de la pandèmia.