Tres talls de trànsit afectaran la mobilitat per Terrassa en els propers dies i setmanes. Els recollim de forma resumida i per data d’afectació:
- Tall de trànsit al carrer del Vall amb carrer de la Rutlla per restitució de canonades
Dia: 31 d’octubre
Hora: de 8 a 18 hores
Llocs afectats: carrer del Vall cruïlla amb carrer de la Rutlla.
Actuació: tall total de trànsit al carrer del Vall en la cruïlla amb el carrer de la Rutlla per obres de restitució de les canonades - Tall de trànsit al carrer de Rafael Roig per obres d’urbanització
Dia: a partir del 2 de novembre i durant un mes
Hora: tot el dia
Llocs afectats: carrer de Rafael Roig entre els carrers de Santiago Rusiñol i carrer de Colom.
Actuació: tall total de trànsit al carrer de Rafael Roig entre els carrers de Santiago Rusiñol i carrer de Colom per obres d’urbanització a la via. El carrer de Rafael Roig entre Rambla Sant Nebridi i Santiago Rusiñol serà de sentit contrari a l’habitual. - Tall de trànsit al carrer de la Rutlla per restitució de canonades
Dia: del 2 al 24 de novembre
Hora: tot el dia
Llocs afectats: tot el carrer de la Rutlla, entre el carrer de l’Era i el carrer del Vall.
Actuació: tall total de trànsit al carrer de la Rutlla per obres de restitució de les canonades. El veïnat podrà accedir als seus guals amb indicacions del personal que realitza l’obra.