L’Escola Roc Alabern edita un calendari amb fotografies d’alumnes fetes en espais emblemàtics de la ciutat, acompanyats per 12 animals domèstics del Centre d’Acollida i Atenció de Terrassa, el CAAD. Uns animals que esperen ser adoptats. Aquesta és només una de les accions d’un projecte educatiu més ampli i amb moltes activitats per recollir fons per diverses entitats animalistes. Una forma de promocionar l’adopció d’animals domèstics i conscienciar i denunciar el maltractament i l’abandonament animal.
Dins el projecte s’han fet festes, recollit aliments o els pares han elaborat unes fundes d’hivern per als animals. L’associació d’advocats de Defensa d’Animals Professional, el DAP, ha col·laborat en les fotos del calendari. En total uns 440 alumnes i una quarentena de docents del Roc Alabern han format part d’aquest projecte escolar fet amb el suport de la Regidoria de Benestar Animal.
El projecte que tindrà continuïtat amb noves i variades accions, vol fer la seva aportació en el benestar animal, promoure les adopcions i remoure consciències sobre el maltractament animal. El Lucky, el Mató, la Dalía o el Chans, formen part dels 200 animals de companyia que esperen ser adoptats en el Centre d’Acollida i Atenció d’Animals.