220922 21 Días Curtmetratge Escac

Un curtmetratge de l’ESCAC, a punt de recaptar 5.000€ a través del micromecenatge

Un estudiant del màster de direcció de l’ESCAC és a punt d’aconseguir en només 10 dies l’objectiu de recaptar 5.000€. És el brasiler Felipe Franco. Després de 15 anys dedicant-se al món de la publicitat, ha volgut fer el salt al cinema matriculant-se a l’ESCAC. El resultat ha estat el curtmetratge “21 días“, una història de ciència-ficció que ens presenta un món on el big data i la intel·ligència artificial han arribat a l’extrem que els governs saben quan morirem cadascun de nosaltres. La trama de “21 días” segueix l’Olaf, un informàtic que decideix revoltar-se contra el sistema quan rep la carta institucional anunciant-li que li queden 21 dies per morir.

Franco va llançar la campanya de micromecenatge el 13 de setembre, amb la intenció d’arribar a recollir 5.000€. A dia d’avui, ja ha aconseguit 4.662€. Aquests diners han de cobrir les despeses que ha suposat el curtmetratge, ja rodat i muntat, en qüestions com són el lloguer de material i els efectes especials. També d’altres que vindran a partir d’ara per promocionar-lo, com són la traducció, els subtítols i les inscripcions als festivals. La data de finalització de la campanya serà el 21 d’octubre. Si durant aquest temps se superessin els 5.000€ de recaptació, el cineasta brasiler els invertirà en portar el curt a més festivals internacionals i en el rodatge d’un nou curt, també de ciència-ficció, previst per a finals d’any.

Tal com és habitual en aquesta mena de campanyes, els mecenes poden aportar-hi diferents quantitats a canvi de les quals aconseguiran una recompensa. Aquestes van des de l’agraïment a les xarxes socials i als crèdits del curtmetratge fins a entrades a les projeccions.

La campanya de micromecenatge del curtmetratge “21 días” compta amb el suport de Terrassa Innovació. El tràiler està disponible a YouTube:

[mom_video id=’fPF86Sz9F4c’ width=’560′ height=’315′]