Una nova ‘app’ permet comunicar incidències a la via pública d’una forma directa

A partir d’ara els ciutadans podran avisar l’Ajuntament de qualsevol desperfecte o problema a la via pública amb una aplicació de mòbil. Es diu ‘Cuidem Terrassa’, ja està disponible per a Android i properament ho serà per a dispositius d’Apple. Aquesta ‘app’ és fàcil i intuïtiva. Només cal registrar-se i fer la foto a l’element malmès, indicar la seva posició al plànol i afegir alguna observació, si s’escau. L’avís arribarà directament al servei municipal corresponent, i l’usuari podrà seguir la gestió de l’incidència en temps real.

La diferència entre utilitzar aquesta aplicació i els canals habituals fins ara, com les xarxes socials i el 010, és que la comunicació és directa amb els serveis de l’ajuntament, fent-los més eficients.

El projecte Cuidem Terrassa també ha comportat un nou sistema informàtic per a la gestió del manteniment, per a ús de serveis municipals, una web d’accés a proveïdors i una app per a treballadors. Tot el desenvolupament ha costat 120.000 euros.
Forma part de ‘L’Ajuntament que m’agrada’, un programa que té per objectiu una atenció ciutadana més ràpida, propera i eficaç.

 

La podeu descarregar a https://play.google.com/store/apps/details?id=com.idasasistemas.terrassacuidem&hl=es_419