Uns tallers aprofundiran en la imatge de la ciutat i la seva projecció a l’exterior

Com veuen Terrassa a l’exterior? Com ens agradaria que ens veiessin? I quins elements tangibles i intangibles té la ciutat i el territori per tenir una imatge forta i posicionar-se en un món globalitzat?.

Són algunes de les qüestions que es treballaran la propera setmana, de dilluns a divendres, en uns tallers que s’impartiran al Vapor Universitari. Hi participaran una cinquantena d’actors, representants d’empreses, institucions i entitats, tècnics municipals i d’altres administracions.

És la continuació d’uns altres que es van celebrar al mateix espai ara fa un any. El treball per definir l’estratègia de projecció internacional i la construcció d’una identitat competitiva (un relat) però, no s’ha aturat en aquests mesos i continuarà amb altres jornades abans d’acabar el 2017. Seran 3 en total: aquesta de setembre; la segona, a l’octubre i, la tercera, al novembre).

La propera setmana, els tallers s’organitzaran al voltant 5 àmbits que s’han assenyalat com les potencialitats de la ciutat i del territori: l’audiovisual, la cultura i el patrimoni, l’hoquei, les universitats i la salut.

Els responsables expliquen que no es tracta de buscar un logotip o un eslògan de la ciutat sinó de construir una estratègia compatida, una reputació de Terrassa.