Upwine amplia capital i ofereix més interactivitat en les cates de vins en línia

L’empresa Upwine, líder en les cates de vins interactives, tanca amb èxit una ampliació de capital. La companyia ubicada al potenciador d’empreses Quadrant.0, ofereix ara una nova solució per transformar les ja tradicionals cates de vins en línia en innovadores experiències amb una major interacció entre assistents i l’instructor.

En els darrers mesos les cates de vins en línia s’han populartizat, sobretot a causa de la pandèmia. Bodegues i distribuïdors de vins han ofert cates en línia a través de les aplicacions més populars com Instagram live, Zoom o Youtube en directe. Aquestes aplicacions permeten als assistents fer valoracions i comentaris sobre l’aspecte, aroma i sabor dels vins que l’instructor pot valorar en temps real. Upwine es comercialitza amb una subscripció mensual sense permanència ni quota inicial, i ofereix un mes gratuït per valorar les seves funcionalitats.

Després de la bona acceptació del software en el mercat nacional, l’empresa es marca continuar la seva expansió comercial a d’altres països com Xile o l’Argentina a l’Amèrica llatina i a Italia, França o Alemanya per desembarcar a finals d’any als Estats Units. En aquesta ronda d’inversions s’han incorporat al projecte el portal Enoturismo 360º, el conegut sommelier Alexander Garcia de Touryvino així com els business angels Carles Pons, fundador de Social Games, i Pol Santandreu, inversor d’altres projectes como Devicare.

Més informació a www.upwine.es.